Produktów w koszyku: 0
Łączna wartość: 0 zł Przejdź do koszyka

Regulamin

  1. Właścicielem sklepu jest firma:
    PHU "DARMAR" WIECHA DARIUSZ, WALASZCZYK MARIUSZ
    ul. Kolonia 9
    25-819 Kielce
    NIP: 6572572290
    Regon: 292870230
    Numer konta: 39 1140 2004 0000 3402 3455 6814
    e-mail: biuro@darmarsklep.pl
  2. Realizacja sprzedaży w sklepie darmarsklep.pl odbywa się według poniższych reguł.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie darmarsklep.pl oznacza akceptację przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu.
  4. Z oferty darmarsklep.pl może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych.
  5. Wymagania techniczne korzystania z uslug sklepu internetowego darmarsklep.pl: - dostęp do internetu, - komputer z zainstalowaną przegladarką internetową.
  6. Zamówienia składać można całą dobę przez 365 dni w roku. Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu jest mozliwy w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
  7. Rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się w terminie od jednego do czternastu dni, licząc od momentu jego potwierdzenia przez Klienta oraz zaksięgowania przedpłaty na naszym koncie, w zależności od dostępności produktu w magazynie.
    Dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówień w przypadkach niezależnych od sklepu. W szczególności dotyczy to towarów sprowadzanych przez importerów z zagranicy z uwagi na fakt, iż uzupełnienie ciągle rotujących produktów w magazynie sklepu uzależnione jest od stanów magazynowych importerów. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie przez sklep.
  8. Czas kiedy Klient otrzyma zamówiony towar jest uzależniony od czasu realizacji zamówienia przez sklep oraz od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
    Zwraca się uwagę, że dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) oraz okresy szczególne w roku (tzw. długie weekendy, zakończenie roku, okresy bezpośrednio poprzedzające Święta Wielkanocne oraz Boże Narodzenie) wydłużają efektywny czas oczekiwania na zamówiony towar.
  9. Klient kompletuje zamówienie wybierając z oferty znajdującej się na stronie sklepu produkty oferowane do sprzedaży. Dodawanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "Dodaj do koszyka", znajdującego się ponad lub obok zdjęcia artykułu, a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu kolejno przycisku "Złóż zamówienie", w kolejnych krokach należy wprowadzić swoje dane osobowe, wybrać sposób dostawy/odbioru i sposób zapłaty a następnie kliknięciu przycisku "Dalej" aby potwierdzić zamówienie i na koniec kliknąć przycisk "Złóż Zamówienie".
  10. Klient z pełną świadomością i odpowiedzialnością wypełnia pola dotyczące danych osobowych, adresu dostawy, telefonu kontaktowego, adresu e-mail. Sklep nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niedostarczenia przesyłki przez dostawców, spowodowanego podaniem przez Klienta błędnych, niekompletnych lub fałszywych danych dotyczących adresu dostawy. Sklep nie ma obowiązku weryfikacji danych osobowych podawanych przez Klienta podczas składania zamówienia. Podanie błędnego bądź fałszywego adresu e-mail oraz numeru telefonu uniemożliwia kontakt sklepu z Klientem , związany z realizacją zamówienia. W przypadku niemożności doręczenia spowodowanego błędnymi danymi podanymi przez kupującego, sklep ma prawo wystąpić do składającego zamówienie o zwrot kosztów dostawy do kupującego oraz kosztu odesłania paczki do sklepu, naliczanych przez dostawców.
  11. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu bądź je anulować do momentu jego wysłania. Po wysłaniu przesyłki zamówienie nie może być anulowane.
  12. Kupujący w przypadku wysyłki towaru może odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia Kupujący zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wraz z nim przesłanie dostarczonego produktu do sklepu. Koszty zwrotu towaru do sklepu ponosi kupujący. Towar może zostać zwrócony tylko wtedy, jeśli produkt nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folii, jeżeli taką posiadał.
  13. Kupujacy w przypadku odbioru osobistego zobowiązany jest zapoznać się z towarem podczas jego kupna oraz zwrócić uwagę czy zamówienie które otrzymał jest kompletne i zgodne. Po uiszczeniu zapłaty nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru oraz zgłoszenia braków w wydanym towarze.
  14. Kupujący w sytuacji gdy otrzymany produkt jest wadliwy ma prawo złożyć reklamację w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności produktu z umową. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dostarczenia produktu do sklepu. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie sklep dostarczy Kupujacemu inny pełnowartościowy egzemplarz zamówionego produktu a jeżeli to będzie niemożliwe zwróci cenę nabycia reklamowanego produktu wraz z kosztami jego dostawy do sklepu. W przypadku reklamacji rozpatrzonej negatywnie sklep odeśle zareklamowany produkt do Kupujacego na jego koszt. Zwrot pieniędzy wykonywany jest w terminie 14 dni od chwili rozpatrzenia reklamacji lub odstąpienia od umowy kupna.
  15. Z uwagi na częste zmiany szaty graficznej produktów dokonywane przez producentów, o zgodności produktu decyduje: nazwa produktu oraz kod producenta podane w karcie produktu. Klient podczas składania zamówienia w polu " Uwagi od Klienta" może zaznaczyć swoje szczegółowe wymagania odnośnie danego produktu np. pożądana wersja produktu.

Dostępne płatności

Rozwiń

PHU "DARMAR"

ul.Kolonia 9,

25-819 Kielce

Telefon: 791-549-954

Email:

Możesz również odebrać
swoje zamówienie
w siedzibie naszej
firmy